Diumenge, a Mataró. PLATGES DE MATARÓ (5-1) i BARÇA CBS (6-0) a les 16h.
Partit destacat FCBQ :Palau d’Esports Josep Mora PLATGES DE MATARÓ (5-1)BARÇA CBS (6-0) |
El Palau d’Esports Josep Mora acollirà el matx destacat del Grup 2 de la Copa Catalunya Femenina, que disputaran el PLATGES DE MATARÓ (5-1), segon classificat, i el BARÇA CBS (6-0), líder invicte i en solitari de la classificació. El xoc tindrà lloc el diumenge 30 d’octubre a les 16h i decidirà el futur líder provisional, de cara a la pròxima setmana.
El combinat que dirigeix Adrià Castejón arriba després de vèncer a domicili el CB GRANOLLERS (71-76), en un xoc que significava passar pàgina de l’única desfeta de les unionistes, davant el CBF CERDANYOLA (58-59). El bloc groc aspira a abatre el seu rival directe, que els catapultaria directament al liderat del G2. A més a més, el resultat que s’obtingui a la pista mataronina computi, probablement, per la segona fase de la competició, si coincideixen ambdues disciplines. Guiades per una excel·lent Marquisha Harris, que està augmentant els seus dígits estadístics a mesura que avancen les setmanes, la Hannah Kador i la Rachel Kehoe estan guanyant confiança i comoditat als esquemes de Castejón, i estan ajudant cada vegada més la potent rotació maresmenca.
Les línies visitants, comandades per Mateo Rubio, acudeixen de forma immillorable a la cita més esperada de la zona noble, fins a dia d’avui. Amb el liderat en joc, les blaugranes volen donar un cop d’autoritat, superant el seu oponent més ferm, juntament amb el CBF CERDANYOLA (només compten amb una derrota al seu balanç global), fet que els atorgaria un coixí còmode per afrontar el final de la primera volta. El conjunt del Baix Llobregat va derrocar el PHYSIC CB IGUALADA (56-40) al Juan Carlos Navarro, fent gala de la defensa més poderosa del G2, i la segona més forta de la competició. A més a més, les barcelonistes són també l’atac més potent de la taula, impulsades pel rendiment de la seva jugadora referència, Lucía Pablos, i d’altres destacades com Mònica Lázaro, Anna Boleda i Sheila Dixon, que s’enfrontarà al seu antic equip.
Jugadores més destacades:Marquisha Harris (PLATGES MATARÓ): Lucía Pablos (BARÇA CBS): |
Estadística d’equips:PLATGES MATARÓ (+1): BARÇA CBS (+6): |
Jugades del partit Barça CBS vs CB Igualada